Brändid
EBC Bluestuff Piduriklotsid
Bluestuff NDX on suure hõõrdumisega sportlik ja võistluslik materjal, mida saab kasutada agressiivseks tänavasõiduks ja teatud liiki ringradadel. Ringradadel on see materjal olnud väga edukas kvaliteetsetes järelturu pidurisadulates (parema lahutusega ja jahutusega ning suuremate ketastega mitme kolviga süsteemid) ning teatud määral edukas tänavaliikluse pidurisadulates, mille puhul klotsi suurus ja sadula hõõrdumine on väljakutseks mistahes materjalile. EBC Bluestuff NDX suurimaks eeliseks on töövõime külmas olekus, järjest paranev piduritunnetus ja auto täieliku peatamise võime. See on ECE R90 piduriohutuseeskirja nõuete täitmise osas toonud kaasa tunnustamise, mis on praeguseks lõpule jõudnud. On olemas ka teatud vanemad tänavaliikluse pidurisadulate süsteemid, mille puhul isegi uus Bluestuff on hädas neile omase pidurisadula ja -liuguri hõõrdumisega, kuid täpselt sama lugu on ka meie konkurentidega. POLE ühtki materjali, mis oleks ringrajal vanemate tänavaliikluseks ettenähtud pidurisadulate kasutamisel TÄIUSLIK:
Sügavad V-sooned hõlbustavad õhu juurdepääsu ning püüavad pori, tolmu ja prahti. Pange tähele pärast kuumtöötlust (eelsissetöötamist) tekkivat avatud teralist pinnatekstuuri. Pildil olev klots on Euroopa 4x4, millel on tasakaalustavad raskused müra vähendamiseks.
NDX klotsimaterjal on seotud terasest pidurikilbiga paljude suure tugevusega lukustusavade ning unikaalse keemilise koostisega vahekihi abil, mis tõstab nihkekindluse ja haardumisjõu viiekordseks ning takistab klotsi ja kilbi eraldumist. Seejärel klotse kuumutatakse, lihvitakse ning nad saavad suured V-sooned liiklusega möödapääsmatult kaasneva suure hulga prügi püüdmiseks.
Sihtkasutuseks on igatüübiliste kiirete ja raskemate autode kiirendus- ja võistlussõidud, seejuures on eluiga eelmiste Yellowstuff sarja klotsidega võrreldes märksa pikem.
EBC keemiline vahekihisüsteem on kasutusel Bluestuff NDX sarja klotsides, kus kõvem materjal ja võistluste kõrge koormus nõuavad veelgi kindlamat haardumist. Vahekihi mõjul tavalise orgaanilisest materjalist piduriklotsi nihkekindlus kolmekordistub.
EBC Bluestuff on kuumtöödeldud, mis lühendab sissetöötamise aega, kuid siiski tuleb kiirteedel ja osaliselt kulunud ketaste kasutamisel olla eriti hoolikas. Kasutage pidureid 3200 km. ulatuses õrnalt ja LIIKLUSOHUTUS KOHAS, suurendades nende koormust järk-järgult, kuni olete täiesti veendunud nende usaldusväärsuses ja suudate hinnata pidurdusteekonda kõigis liiklusoludes. Pidage meeles, et see sõltub teist endist ja sissetöötamise käigust. Kui tunnete pidurit paar korda üles ütlevat või isegi haistate suitsulõhna, on see täiesti normaalne. Pärastpoole, pidurite jahtumisel, on nad muutunud tunduvalt paremaks.
Küsi hinda!