|
|
Nür-Spec R süsteem
Nür Spec R'i väljalasketoru kujundus ja konstruktsioon on ületamatud. Need valmistatakse stantsitud lihvitud SUS304 klassi roostevabast terasest ning neil on kompuuterkontrollitud täpsusega „kalasaba“ keevised.
Toru käänikud ei vähene sisediameetriga, pidev läbimõõt võimaldab hea heitgaasi liikumisele.
Nür-Spec R eesmärk on anda maksimaalse jõudluse agressiivse välimuse kombinatsiooniga. Enamikud valjalaskesusteemi otsad läbimõõduga 115 mm, sees on paigaldatatud vahesein, mis on fikseeritatakse ja eemaldatakse ühe 10mm poltiga. Te saate valida kahe võimaluse vahel, kas suure tõusu võimsuga (sügav, valju müha) voi keskmise võimsuga (tagasihoidlikum heli).
Viimased Jaapani testid Imprezal müratase oli 96 dB - fikseeritud vaheseinaga ja 105 dB koos kauge vaheseinaga.
Kasutades kaasaaegse arvuti programmide voolu analüüse jaoks, Dyno katsetamise ja täpse seadistamise, Blitz valjalaskesüsteemid suurendavad võimu ohverdamata pöördemomendile. |
|
|
|
|
Nür-Spec süsteem
Nür Spec väljalasketoru kujundus ja konstruktsioon on ületamatud. Need valmistatakse stantsitud lihvitud SUS304 klassi roostevabast terasest ning neil on kompuuterkontrollitud täpsusega „kalasaba“ keevised.
Nür-Spec – väljalaskesüsteem, mis vastab standardse heitgaasisüsteemi, ilma modifikatsioonita.
Kõik Blitz Nür-Spec väljalaskesüsteemid vastavad Jaapani Jasma eeskirjale. See tähendab, et kõik väljalaskesüsteemid peavad avaldama müra alla 96dB, enamikud Blitz väljalaskesüsteemid tekitavad müra umbes 92-96dB, standardne auto.
Märkus: Nür-Spec mitte vahetatavav Nür-Spec R-ga.
|
|
|
|
|
Nür-Spec RX süsteem
Nür Spec RX'i väljalasketoru kujundus ja konstruktsioon on ületamatud. Need valmistatakse stantsitud lihvitud SUS304 klassi roostevabast terasest ning neil on kompuuterkontrollitud täpsusega „kalasaba“ keevised. Torustiku läbimõõt on läbivalt konstantne, mis tagab suurepärase õhuvoolu valuvormitud torustikku. Blitzi Nür RX'i väljalasketorud on projekteeritud maksimaalvõimsuse ja suurepärase teostusega, säilitades ühtlasi rahuldava Jasma nõuetele vastava väljalaskevõimsuse. Nür RX'i nomenklatuur on väga sarnane Nur Spec R'ga, ent sel pole eemaldatavat summutit. Kuna need on vaiksed, sobivad need paremini rajasõiduks, kus kehtivad üldjuhul müralimiidid. Rakendades uusimat kompuuterdisaini, vooluanalüüsi, düno testimist ja täpset sobitamist, tagavad Blitzi väljalasketorud suurepärase võimsuse, vähendamata oluliselt lõppjõumomenti.
|
|
|
|
|
Nür-Spec DT süsteem
Nür Spec DT'i väljalasketoru kujundus ja konstruktsioon on ületamatud. Need valmistatakse stantsitud lihvitud SUS304 klassi roostevabast terasest ning neil on kompuuterkontrollitud täpsusega „kaar“ keevised.
Torustik on tornil painutatud, mis annab ühtlase läbimõõdu kogu pikkuses, mis tagab suurepärase voolavuse. Nür Spec DT väljalasketorudel on nägus kujundus ja kahekordne otsik.
Kõik Nür Spec DT väljalasketorud vastavad Jaapani uutele JASMA eeskirjadele.
Palun pange tähele: Nür Spec Double Tube’i nimi puudutab väljalasketoru konstruktsiooni, mitte väljalasketorude arvu.
|
|
|
|
|
Nür-Spec CTi süsteem
Nür Spec CTi tooted põhinevad täielikult Nür Speci seerial ning ühendavad titaanväljalasketoru ja roostevaba SUS304 väljalaskesüsteemi. Nür Spec CTi väljalasketoru kujundus ja konstruktsioon on ületamatud; need on valmistatud tornil painutatud SUS304 klassi lihvitud roostevabast terasest; „kalasabakeevised“ on kompuuterkontrolliga täpsusega.
Torustikul on ühtlane läbimõõt kogu pikkuses, mis tagab murdpainutatud torustikus suurepärase voolavuse.
Blitzi Nür Spec CTi väljalasketorudel on maksimaalne läbitavus ja suurepärane kujundus, kusjuures on säilinud ka Jasma nõuetele vastav hea väljalaskevõimsus.
|
|
|
|
|
Nür-Spec Touring süsteem
Nür Spec Touring väljalasketoru kujundus ja konstruktsioon on ületamatud. Need valmistatakse stantsitud lihvitud SUS304 klassi roostevabast terasest ning neil on kompuuterkontrollitud täpsusega „kaar“ keevised.
Nür Spec Touringi väljalaskesüsteemidel on uudne sisesummutus, mis suurendab võimsus ja vähendab müra. Kõik Nür Spec Touringi süsteemid vastavad Jaapani uutele JASMA eeskirjadele.
Nür Touringi süsteemid on üldjuhul vaiksemad kui muud süsteemid; palun tutvuge konkreetse tootega, et saada infot detsibellide taseme kohta.
|
|
|
|
|
Nür-Spec W's süsteem
Nür Spec W tooted põhinevad täielikult Nür Speci seerial ning tagavad furgoon/kaubaauto vaikse toimimise.
Nür Spec W väljalasketoru kujundus ja konstruktsioon on ületamatud. Need valmistatakse stantsitud lihvitud SUS304 klassi roostevabast terasest ning neil on kompuuterkontrollitud täpsusega „kalasaba“ keevised.
Blitz Nür Spec W's väljalasketorudel on maksimaalne läbitavus ja suurepärane kujundus, kusjuures on säilinud ka Jasma nõuetele vastav hea väljalaskevõimsus.
|
|
|
|